Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Dostępność
dostępne
(35)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Autor
Furmanek Waldemar
(4)
Błasiak Anna
(2)
Draus Jan
(2)
Kaja Barbara
(2)
Litak Stanisław
(2)
Szmyd Jan
(2)
Terlecki Ryszard
(2)
Drynda Danuta
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna
(1)
Dybowska Ewa
(1)
Frątczak Jan
(1)
Gniazdowski Marian
(1)
Guz Sabina
(1)
Kamińska Urszula
(1)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Kida Jan
(1)
Kiejzik Lilianna
(1)
Krzeszowski Tomasz P
(1)
Kubielski Wiesław W
(1)
Lizak Jadwiga
(1)
Nowak Franciszek
(1)
Olearczyk Teresa Ewa
(1)
Oryl Mieczysław
(1)
Ożdżyński Jan
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Radochoński Mieczysław
(1)
Rittel Teodozja
(1)
Rorat Marzena
(1)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(1)
Stucki Edmund
(1)
Wyczesany Janina
(1)
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy
(1)
Łaś Helena
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Temat
Dziecko
(4)
Pedagogika
(4)
Szkolnictwo
(4)
Psychoterapia
(3)
Wychowanie
(3)
nauczanie początkowe
(3)
technika
(3)
Czytelnictwo dziecięce
(2)
Osobowość
(2)
Religia
(2)
Rodzina
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
mowa
(2)
Astma
(1)
Biblioterapia
(1)
Czasopisma dziecięce polskie
(1)
Domy dziecka
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziecko upośledzone umysłowo
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Język polski
(1)
Mediacja
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Muzykoterapia
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie poczatkowe
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Oryl, Mieczysław (1929-)
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia rozwojowe
(1)
Sieroctwo społeczne
(1)
Terapia
(1)
Terapia kreatywna
(1)
Trzebinia (woj. małopolskie)
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowankowie domów dziecka
(1)
Zespół Downa
(1)
antropologia filozoficzna
(1)
błędy językowe
(1)
dziecko
(1)
dziecko niedowidzące
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
edukacja szkolna
(1)
jezyk polski
(1)
język
(1)
język polski
(1)
komunikacja społeczna
(1)
kształcenie
(1)
kształcenie politechniczne
(1)
kształcenie techniczne
(1)
młodzież szkolna
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie dwupoziomowe
(1)
nauczanie integrujące
(1)
nauczyciel
(1)
nauki społeczne
(1)
niepełnosprawni
(1)
niepowodzenia szkolne
(1)
osobowość a niepowodzenia szkolne
(1)
pedagodzy specjalni
(1)
pedagogika porównawcza
(1)
samopoznanie
(1)
szkolnictwo ogólnokształcące
(1)
szkolnictwo specjalne
(1)
teoria systemów
(1)
tyflopedagogika
(1)
upośledzeni umysłowo
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
wychowanie techniczne
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zdolnosci
(1)
śpiewnik
(1)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; I. Klasa pierwsza: 1. Jan Brzechwa; 2. Czesław Janczarski; 3. Maria Konopnicka; 4. Jan Grabowski; 5. Mira Jaworczakowa; 6. Danuta Wawiłow; II. Klasa druga: 1. Janina Porazińska; 2. Sergiusz Michałkow; 3. Jan Chrystian Andersen; 4. Maria Krüger; 5. Alina i Czesław Centkiewiczowie; 6. Jan Grabowski; III. Klasa trzecia: 1. Maria Kownacka; 2. Roman Pisarski; 3. Hanna Kostyrko; 4. Czesław Centkiewicz; 5. Kornel Makuszyński; 6. Astrid Lindgren; 7. J. Ch. Andersen; 8. Józef Ratajczak; Zakończenie; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39421 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40484 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37908 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39257, W.39256 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37416, W.37446 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37447, W.37417 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38427, W.38935, W.38426 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Streszczenie: Wstęp ( Danuta Drynda ); Rozdział 1. Violetta Rodek. Narodziny i rozwój historii wychowania w Polsce, jej twórcy i przedstawiciele; Rozdział 2. Danuta Drynda. O koncepcjach historii wychowania - jako dyscypliny naukowej w Polsce drugiej połowy XX wieku; 2.1. Niektóre koncepcje historii wychowania jako dyscypliny naukowej w Polsce; 2.2. Zamiast zakończenia. Dylematy i kontrowersje; Rozdział 3. Juliusz Jundziłł. Dzieje edukacji w starożytności klasycznej; 3.1. Tło cywilizacyjno-kulturowe; 3.2. Kształcenie szkolne i domowe; 3.3. Środowiska wychowawcze; 3.4. Ideały wychowawcze; Rozdział 4. Krzysztof Ratajczak. Oświata i wychowanie w wiekach średnich; 4.1. Prymat chrześcijańskiej kultury umysłowej w średniowiecznej Europie; 4.2. Modele życia i wzorce osobowe edukacji śreniowiecznej; 4.3. Specyfika wychowania stanowego; 4.4. Wychowanie i edukacja kobiet; 4.5. Rozwój szkolnictwa kościelnego w wiekach średnich; 4.6. Powstanie i organizacja pierwszych uniwersytetów; 4.7. Myśl o nauce i wychowaniu w wiekach średnich: poglądy Piotra Abelarda i Tomasza z Akwinu; Rozdział 5. Sławomir Sztobryn. Wychowanie i kultura w epoce renesansu; 5.1. Idee renesansu podstawą nowoczesnego świeckiego systemu szkolnego; 5.2. Humanistyczne utopie - myśl pedagogiczna Erazma z Rotterdamu, T. Morusa, J. L. Vivesa, T. Campanelli; 5.3 Myśl edukacyjna M. Reja, A. F. Modrzewskiego, Sz. Marycjusza, E. Glicznera, S. Petrycego z Pilzna; 5.4. Reformacja i kontrreformacja w Europie oraz ich znaczenie dla rozwoju oświaty; 5.5. Edukacja w Poslce w okresie reformacji i kontrreformacji; Rozdział 6. Violetta Rodek, Iwona Wendreńska. Korzenie szkoły i pedagogiki współczesnej - XVII/XVIII wiek; 6.1. System pedagogiczny J. A. Komeńskiego i jego znaczenie dla rozwoju dydaktyki; 6.2. Wychowanie i wykształcenie " gentelmena " w ujęciu Johna Locke'a; 6.3. Wzchowanie nautaralne Jana jakuba Rousseauł Roydyia 7. Szlwia Nowakowska. Reformz sykolne w ycasach saskichł 7.1. Kultura i ođwiata cyasw saskichł 7.2. Dyieo Stanisawa Konarskiego 7.3. Powstanie i dziedziczność Szkoły Rycerskiej; Rozdział 8. Grażyna Kempa. Komisja Edukacji Narodowej i jej rola w rozwoju oświaty; 8.1. Okoliczności powstania KEN; 8.2. Etapy działalności KEN; 8.3. Znaczenie KEN dla rozwoju polskiej edukacji; Rozdział 9. Karol Poznański. Szkoła i wychowanie na ziemiach polskich w okresie zaborów; Rozdział 10. Krzusztof Jakubiak. Polska myśl pedagogiczna przełomu XIX i XX wieku oraz okresu II Rzeczypospolitej; Rozdział 11. Iwona Wendreńska. Oświata i szkolnictwo w okresie II Rzeczypospolitej;11.1. Stan oświaty w pierwszych latach po odzyskaniu niepodległości; 11.2. Projekty reform szkolnych i reforma jędrzejewiczowska; 11.3 Specyfika kształcenia nauczycieli w latach 1918-1939; Rozdział 12. Józef Krasuski. Jawne i tajne szkolnictwo polskie w okresie okupacji 1939-1945; 12.1. Politya oświatowa okupantów; 12.2. Organizacja i zasięg podziemnej oświaty; Rozdział 13. Andrzej Kliś. Szkoła i wychowanie po drugiej wojnie światowej - uwarunkowania polityczne, ekonomiczne, oświatowe; 13.1. Szkolnictwo ogólnokształcące podstawowe i średnie; 13.2. Organizacja i kierunki przemian polskiego szkolnictwa zawodowego po II wojnie światowej; 13.3. Opieka nad dzieckiem; 13.4. Edukacja nauczycielska; 13.5. Szkolnictwo wyższe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41958, W.41965, W.41960, W.41959, W.41963, W.41957, W.41966, W.41961, W.41962, W.41964 (10 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42649, W.42650 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43223 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42173 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42855, W.42829 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Streszczenie: Przedmowa; Wstęp; 1. Projektowanie i konstruowanie jako formy działalności technicznej; 1.1. Istota procesów projektowania technicznego; 1.2. Poglądy na proces projektowania; 1.3. Fazy procesu projektowo-konstrukcyjnego; 1.3.1. Formułowanie problemu; 1.3.2. Analiza problemu; 1.3.3. Poszukiwanie rozwiązań; 1.3.4. Etap decyzji; 1.3.5. Dokumentacja rozwiązania; 1.4. Wnioski; 2. Psychologiczne aspekty działalności projektowo-konstrukcyjnej; 2.1. Procesy poznawcze w działalności projektowo-konstrukcyjnej uczniów; 2.2. Praca nad projektem; 2.2.1. Podstawa wynalazcza; 2.2.2. Wytwarzanie pomysłów rozwiązania; 2.2.3. Proces weryfikacji i oceny; 2.3. Wnioski; 3. Istota, treść i proces kształcenia politechnicznego wzbogacanego działalnością projektowo-konstrukcyjną; 3.1. Wybrane zagadnienia teleologii kształcenia politechnicznego dotyczące projektowania i konstruowania; 3.1.1. Propozycja taksonomii celów kształcenia politechnicznego w zakresie działalności projektowo-konstrukcyjnej; 3.2. Proces uczenia się techniki w zakresie działalności projektowo-konstrukcyjnej; 3.2.1. Podstawowe prawidłowości procesu uczenia się; 3.2.2. Poznawanie obiektywnie istniejącej rzeczywistości; 3.2.3. Wiedza jako tworzywo myślowe procesu projektowo-konstrukcyjnego; 3.2.4. Droga wyznacza - model działalności projektowo-konstrukcyjnej uczniów; 3.3. Treści kształcenia politechnicznego w zakresie działalności projektowo-konstrukcyjnej - kryteria doboru; 3.4. Metody uczenia - nauczanie techniki; 3.4.1. Problemowe nauczanie konstruowania; 3.4.1.1. Technika wskazówek słownych; 3.4.1.2. Technika zadań pomocniczych; 3.4.1.3. Technika stymulacji pytań ucznia; 3.4.2. Metody innowacyjne poszukiwania rozwiązań; 3.4.2.1. Burza mózgów; 3.4.2.2. Porównania; 3.4.2.3. Analiza funkcji; 3.4.2.4. Morfologia Zwicky'ego; 3.4.2.5. Inne metody heurystyczne; 4. Zadania projektowo-konstrukcyjne jako elementy treści kształcenia politechnicznego; 4.1. Kryteria doboru zadań; 4.2. Rodzaje zadań projektowo-konstrukcyjnych; 4.3. Przykłady zadań; 4.3.1. Przykłady zadań na projektowanie akomodacyjne; 4.3.2. Przykłady zadań na projektowanie interpolacyjne; 4.3.3. Przykłady zadań na projektowanie globalne; 5. Opracowanie metodyczne; 5.1. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych na temat " Projektowanie instalacji elektrycznej umożliwiającej wygaszanie żarówek z dwóch miejsc "; 5.2. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych przeprowadzonych w kl. VIII na temat " Projektowanie schematu połączeń sygnalizatora ulicznego "; 5.3. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych przeprowadzonych w kl. VII na temat " Projektowanie dziurkownicy "; 5.4. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych przeprowadzonych w kl. VIII na temat " Hamulce "; 5.5. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych przeprowadzonych w kl. V na temat " Projektujemy formę rękawicy kuchennej "; 5.6. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych prowadzonych w kl. VI na temat " Projektowanie ulepszonej konstrukcji rzeczy użytecznej - racjonalizacja "; 5.7. Fragment scenariusza zajęć dydaktycznych przeprowadzonych w kl. VII na temat " Zasada budowy i działania ołówka mechanicznego z wymiennym grafitem "; Zakończenie; Bibliografia; Aneks ( Układ treści z zakresu zagadnień projektowo-konstrukcyjnych w programie nauczania " Pracy-Techniki " )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34497, 34496, 34495, 34498, W.34494 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część 1. Teoria wychowania technicznego jako subdyscyplina pedagogiczna: 1. Przedmiot badań teorii wychowania technicznego; 1.1. Uwagi wstępne; 1.2. Geneza wychowania technicznego; 1.3. Wnioski z dotychczasowych prób rozwiązania problemu wychowania technicznego; 1.4. Współczesna koncepcja wychowania technicznego; 1.5. Podstawowa konwencja terminologiczna teorii wychowania technicznego; 1.6. Uwagi końcowe; 2. Metodologiczna charakterystyka teorii wychowania technicznego; 2.1. Uwagi wstępne; 2.2. Ogólna charakterystyka teorii wychowania technicznego; 2.3. Zmienne i zależności stanowiące przedmiot badań teorii wychowania technicznego; 2.4. Podstawowe założenia przyjęte w pracy; 2.5. Charakterystyka funkcji i zadań teorii wychowania technicznego; 2.6. Gnoseologiczne podstawy teorii wychowania technicznego; 2.7. Psychologiczne podstawy teorii wychowania technicznego; 2.8. Strategie i metody badań stosowane w teorii wychowania technicznego; 2.9. Dyscypliny współdziałające z teorią wychowania technicznego; 2.10. Uwagi końcowe; 3. Podstawowe modele teorii wychowania technicznego; 3.1. Uwagi wstępne; 3.2. Działanie techniczne. Cechy konstytutywne; 3.3. Działalność techniczna; 3.4. Uproszczony model podmiotu działalności technicznej; 3.5. Modele wyników działalności technicznej; 3.6. Przemiany osobowości pod wpływem działalności technicznej; 3.7. Uwagi końcowe; Część 2. Główne problemy wychowania technicznego: 4. Teleologia wychowania technicznego; 4.1. Uwagi wstępne; 4.2. Podstawowe założenia; 4.3. Metodologiczne założenia teleologii wychowania technicznego; 4.4. Role społeczne a zadania wychowania technicznego; 4.5. Rozwój techniki a zadania wychowania technicznego; 4.6. Model naczelnych celów instrumentalnych wychowania technicznego; 4.7. Interpretacja celów naczelnych nauczania techniki; 4.8. Taksonomia celów wychowania technicznego; 5. Procesy wychowania technicznego; 5.1. Uwagi wstępne; 5.2. Psychologiczna analiza procesów wychowania technicznego; 5.3. Struktura procesów wychowania technicznego; 5.4. Uczenie się przez działanie techniczne; 5.5. Zasady wychowania przez technikę; 6. Treści wychowania technicznego; 6.1. Uwagi wstępne; 6.2. Uwarunkowania doboru, strukturalizacji i układu treści wychowania technicznego; 6.3. Cele a treści wychowania technicznego; 6.4. Kryteria doboru treści kształcenia ogólnotechnicznego; 6.5. Problemy oraz kryteria układu treści wychowania technicznego; 6.6. Umiejętności ogólnotechniczne integralnym składnikiem treści wychowania technicznego; 6.7. Uwagi końcowe; 7. Podstawy metodyki wychowania technicznego; 7.1. Uwagi wstępne; 7.2. Podstawowe założenia metodyki wychowania technicznego; 7.3. Niektóre założenia dydaktyki techniki; 7.4. Zadania techniczne jako kategoria metodyki wychowania technicznego; 7.5. Uwagi końcowe; Zakończenie; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34501, W.34500, 34503, 34502 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Umiejętności ogólnotechniczne jako kategoria wychowania technicznego: 1. Uwagi wstępne; 2. Pojęcie i cechy umiejętności ogólnotechnicznych; 3. Klasyfikacja umiejętności ogólnotechnicznych; 4. Struktura umiejętności ogólnotechnicznych; 5. Charakterystyka struktury wybranych umiejętności ogólnotechnicznych; 5.1. Struktura umiejętności pomiarowych; 5.2. Struktura umiejętności projektowo-konstrukcyjnych; 5.3. Struktura umiejętności posługiwania się metodami techniki ( na przykładzie umiejętności posługiwania się rysunkiem technicznym ); 5.4. Struktura umiejętności kształtowania materiałów; 5.5. Struktura umiejętności eksploatacji środków technicznych; 5.6. Struktura umiejętności diagnozowania technicznego; 5.7. Struktura umiejętności demontażowych i montażowych; 5.8. Struktura innych umiejętności ogólnotechnicznych; 6. Proces kształtowania umiejętności ogólnotechnicznych; 7. Ćwiczenia w procesie kształtowania umiejętności ogólnotechnicznych; 7.1. Pojęcie ćwiczenia; 7.2. Ćwiczenia w procesie kształtowania niektórych umiejętności; 8. Kryteria pomiaru umiejętności; 9. Uwagi końcowe; Rozdział 2. Metodologiczne podstawy badań umiejętności technologicznych: 1. Uwagi wstępne; 2. Problemy i hipotezy badań; 2.1. Problematyka pracy; 2.2. Hipotezy badań; 3. Podstawowe wskaźniki umiejętności technologicznych; 4. Propozycje narzędzi badań; 4.1. Uzasadnienie doboru treści zadań badających znajomość materiałów; 4.2. Uzasadnienie doboru zadań dydaktycznych wiadomości o narzędziach; 4.3. Uzasadnienie doboru zadań dotyczących znajomości podstaw technologicznych kształtowania materiałów; 4.4. Uzasadnienie doboru zadań badających umiejętność stosowania wiedzy w praktyce; 4.5. Uzasadnienie doboru zadań na wykonanie; 4.6. Omówienie konstrukcji testu i zadań testowych; 5. Opis badań własnych; 5.1. Krótka charakterystyka środowiska, w którym przeprowadzono badania; 5.2. Organizacja i przebieg badań; 5.3. Inne uwagi dotyczące organizacji i prowadzenia badań; Rozdział 3. Wyniki badań umiejętności kształtowania materiałów: 1. Uwagi wstępne; 2. Zestawienia wyników badań uczniów liceum ( klasa I ); 2.1. Przykład zestawień i obliczeń statystycznych; 3. Zestawienie statystyczne wyników badań; 4. Wstępna analiza wyników badań; 4.1. Znajomość materiałów w świetle wyników badań; 4.2. Znajomość narzędzi do ręcznej obróbki materiałów; 4.3. Znajomość technologicznych podstaw obróbki materiałów; 4.4. Wyniki badań praktycznych umiejętności kształtowania materiałów przez uczniów klas VI, VII, VIII oraz klas I liceum; 4.4.1. Ocena umiejętności technologicznych uczniów liceum; 4.4.2. Ocena umiejętności technologicznych uczniów klas VIII; 4.4.3. Ocena umiejętności technologicznych klas VII; 4.4.4. Ocena umiejętności technologicznych klas VI; 5. Hipotezy badań w świetle uzyskanych wyników; 6. Wnioski z przeprowadzonych badań; 6.1. Przydatność metod badań umiejętności kształtowania materiałów; 6.2. Wnioski dotyczące nauczania techniki w szkołach ogólnokształcących; Zakończenie; Bibliografia; Aneks ( Test do badań umiejętności kształtowania materiałów przeznaczonych dla uczniów szkół ogólnokształcących; Arkusz obserwacji i oceny; Ocena praktycznych umiejętności kształtowania materiałów; Zestawienie wyników testowania )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34508, 34505, 34506, 34504, W.34507 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36842 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39075 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39685 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38864, W.38865 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej